Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vlaky včítane náhradnej dopravy meškajú a meškajú. (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

a presne pre tieto nekonečné problémy železníc som sa po rokoch bojov s veternými mlynmi (lebo chudáčik ZSSK za to nikdy nemôže a zákony jej neukladajú povinnosť odškodňovať- s výnimkou IC) a presedlal do auta. A zistil že z jedného konca Slovenska na druhý to ide aj rýchlejšie ako za 9 hodín (konkrétne za 6) a to pri dodržiavaní dopravných predpisov :)
 

makacka

ano, z technickeho hladiska mate pravdu. Pri dodrzani zdravotnych prestavok pre vodica je cesta z vychodu na zapad dlha asi 9 hodin.

Nechcem byt tam ked vy na vasom aute budete riadit totalne unaveny s mikrospankami. Deje sa to na D1 medzi Trnavou a Bratislavou. Nie je dna kedy by tam nebola kolizia. Nastastie tych smrtelnych tam je malo.
 

 

6 hodín zahŕňa aj 3 povinné prestávky ktoré trávim nie sedením na káve ale prechádzaním sa na čerstvom vzduchu. a bohate to stačí s tým, že v cieli som unavený ako po bežnom pracovnom dni :)
 
Hodnoť

 

Nechapem. Preco by siel rusen ZSSK po supravu niekoho ineho pokial to nie je jednokolajka? A tych elektrifikovanych je na Slovensku pomenej? Co je Somar?

BTW, japonske zeleznice mali tiez kopec problemov. Financne straty a korupcia boli na dennom poriadku. Az do rozdelenia JNR na viacero spolocnosti a privatizacie viacerych z nich. No a este je tam dalsich 16 sukromych spolocnosti.
 

Somár je :

Nájdi si "prezývky rušňov" a zistíš. Prvý "somár" a jeho rušňovodič po mnohých zlyhaniach rušňa na otvorenej trati v deväťdesiatych rokoch, dostal tel. č. priamo na konštruktéra, lebo nikto nevedel poradiť, ako ho pohnúť. Prapodstata problémov bola v prehrievaní elektroniky od motora. + 30°C bola absolútna katastrofa. Ako som písal, motor Caterpillar, ktorý nebol na vine, na vine je vždy ten, kto veci konštrukčne rieši. Nepočítali s teplom navyše pri danej kapotáži. Atď......skátka pochybenie...
Neviem, čo máš na mysli s tými Japoncami. keby to tam takto fungovalo, dejú sa možno čudesnejšie veci ako sa dejú...
J.Š.
 


Najčítanejšie


  1. Martin Greguš: Jozef Kmeto zomrel v sanitke. Jeho posledná výzva "neveriacim" 4 358
  2. Peter Remeselník: Prečo polícia odmietla potrestať páchateľa, ktorý narazil autom do ľudí a ušiel ? 4 027
  3. Jozef Kmeto: Obezita mi vzala všetko 1 958
  4. Peter Kollega: Robert Fico ako verejný obhajca zločinca Dušana K. 1 631
  5. Maroš Chmúrny: Spoločná zodpovednosť a R. Fico žije v strachu 1 020
  6. Martin Greguš: Antigenový test vs PCR test. Výsledky štúdie z ČR. Je v tom chaos, ako sa ma laik vyznať? 943
  7. Ján Jakubčo: Matovič, Krajčí.. hrdina alebo šašo? 838
  8. Rudolf Pado: Päťdesiat vlkov opäť na odstrel 785
  9. Zuzana Pelaez: Konzum v Kolumbii: dovidenia shopoholizmus, vitajte v ére našich prarodičov. 714
  10. Martina Paulenová: Dnes si beriem PN-ku 692

Rebríčky článkov


  1. Milan Božik: Naše mamy: ,,Nechytaj tie peniaze, sú špinavé”. Koronavírus a digitalizácia - prepojenie?
  2. Dušan Seberíni: Pán minister Krajčí nešaškujte
  3. Peter Slivovic: Prízrak
  4. Jozef Legény: Bytové hospodárstvo s.r.o. Revúca - čierna diera kde miznú peniaze Revúcej a Revúčanov
  5. Gabo Németh: Láska ako v ohni med
  6. Jozef Legény: Ľudia 65+ sa nepočítajú do štatistiky účasti. Teda ani do štatistiky pokút, pán Matovič?
  7. Dušan Seberíni: Čosi tu neštimuje
  8. Miriam Studeničová: Kráľovná podsvetia a Kráľ času! Fantastické nepoznané skutočnosti!
  9. Štefan Vidlár: O prokurvátoroch
  10. Andy Morávek: Ako som do CORWIN SK a.s. priniesol hotovosť na kúpu bytu… a oni ma otočili vo dverách


Už ste čítali?