Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vlaky včítane náhradnej dopravy meškajú a meškajú. (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

a presne pre tieto nekonečné problémy železníc som sa po rokoch bojov s veternými mlynmi (lebo chudáčik ZSSK za to nikdy nemôže a zákony jej neukladajú povinnosť odškodňovať- s výnimkou IC) a presedlal do auta. A zistil že z jedného konca Slovenska na druhý to ide aj rýchlejšie ako za 9 hodín (konkrétne za 6) a to pri dodržiavaní dopravných predpisov :)
 

makacka

ano, z technickeho hladiska mate pravdu. Pri dodrzani zdravotnych prestavok pre vodica je cesta z vychodu na zapad dlha asi 9 hodin.

Nechcem byt tam ked vy na vasom aute budete riadit totalne unaveny s mikrospankami. Deje sa to na D1 medzi Trnavou a Bratislavou. Nie je dna kedy by tam nebola kolizia. Nastastie tych smrtelnych tam je malo.
 

 

6 hodín zahŕňa aj 3 povinné prestávky ktoré trávim nie sedením na káve ale prechádzaním sa na čerstvom vzduchu. a bohate to stačí s tým, že v cieli som unavený ako po bežnom pracovnom dni :)
 
Hodnoť

 

Nechapem. Preco by siel rusen ZSSK po supravu niekoho ineho pokial to nie je jednokolajka? A tych elektrifikovanych je na Slovensku pomenej? Co je Somar?

BTW, japonske zeleznice mali tiez kopec problemov. Financne straty a korupcia boli na dennom poriadku. Az do rozdelenia JNR na viacero spolocnosti a privatizacie viacerych z nich. No a este je tam dalsich 16 sukromych spolocnosti.
 

Somár je :

Nájdi si "prezývky rušňov" a zistíš. Prvý "somár" a jeho rušňovodič po mnohých zlyhaniach rušňa na otvorenej trati v deväťdesiatych rokoch, dostal tel. č. priamo na konštruktéra, lebo nikto nevedel poradiť, ako ho pohnúť. Prapodstata problémov bola v prehrievaní elektroniky od motora. + 30°C bola absolútna katastrofa. Ako som písal, motor Caterpillar, ktorý nebol na vine, na vine je vždy ten, kto veci konštrukčne rieši. Nepočítali s teplom navyše pri danej kapotáži. Atď......skátka pochybenie...
Neviem, čo máš na mysli s tými Japoncami. keby to tam takto fungovalo, dejú sa možno čudesnejšie veci ako sa dejú...
J.Š.
 


Najčítanejšie


  1. Martin Plesch: Ktorých žiakov treba vrátiť do škôl? 1 914
  2. Marek Mačuha: SaS - prestaňte s tým populizmom! 1 222
  3. Mišo Šesták: Keď si sovietsky vojak nesmie vypiť 949
  4. Elena Antalová: Tu, v kupleraji, našom raji 936
  5. Peter Gregor: Pomsta sa vypomstila, čo ďalej? 677
  6. Martina Hilbertová: Z vodární ďalej odtekajú peniaze, hoci si riaditeľ zaplatil až troch poradcov 642
  7. Peter Kollega: Vzniká rakovinový nádor ŽVAST. V priamom prenose. 482
  8. Irena Simunekova: Rozprávková krajina - Inovec 468
  9. Michal Latta: Najlepšia slovenská tarhoňa 434
  10. Peter Kollega: Pani Balogová, prečo SME asistuje pri samoamnestii malého Fica? 416

Rebríčky článkov


  1. Štefan Vidlár: Záhorák šecko skúr ví
  2. Michal Madaras: Politický boj má hranice
  3. Vladimír Krátky: Mám home office, deti dištančnú a tu v hlavnom meste sa trápime s predpotopným internetom
  4. Roman Hutira: Za pracovnou ponukou dnes sa zväčša skrýva kompromis na úkor peňazí, či pracovnej náplne.
  5. Štefan Vidlár: Hlasný Hlas
  6. Jozo Peric: Pfizer má vďaka prvenstvu pri vakcíne proti Covidu dobre našliapnuté
  7. Július Kovács: Najlacnejší pohrebák sveta z Ruska. Len 11 000 €!
  8. Michal Madaras: Chýbajú mi Radičová, Dzurinda, Mikloš, Lipšic
  9. Denis Jacko: Nechcem už spomínať
  10. Miroslav Binčík: Konverzná terapia v roku 2020? Budíček!


Už ste čítali?