Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vlaky včítane náhradnej dopravy meškajú a meškajú. (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

a presne pre tieto nekonečné problémy železníc som sa po rokoch bojov s veternými mlynmi (lebo chudáčik ZSSK za to nikdy nemôže a zákony jej neukladajú povinnosť odškodňovať- s výnimkou IC) a presedlal do auta. A zistil že z jedného konca Slovenska na druhý to ide aj rýchlejšie ako za 9 hodín (konkrétne za 6) a to pri dodržiavaní dopravných predpisov :)
 

makacka

ano, z technickeho hladiska mate pravdu. Pri dodrzani zdravotnych prestavok pre vodica je cesta z vychodu na zapad dlha asi 9 hodin.

Nechcem byt tam ked vy na vasom aute budete riadit totalne unaveny s mikrospankami. Deje sa to na D1 medzi Trnavou a Bratislavou. Nie je dna kedy by tam nebola kolizia. Nastastie tych smrtelnych tam je malo.
 

 

6 hodín zahŕňa aj 3 povinné prestávky ktoré trávim nie sedením na káve ale prechádzaním sa na čerstvom vzduchu. a bohate to stačí s tým, že v cieli som unavený ako po bežnom pracovnom dni :)
 
Hodnoť

 

Nechapem. Preco by siel rusen ZSSK po supravu niekoho ineho pokial to nie je jednokolajka? A tych elektrifikovanych je na Slovensku pomenej? Co je Somar?

BTW, japonske zeleznice mali tiez kopec problemov. Financne straty a korupcia boli na dennom poriadku. Az do rozdelenia JNR na viacero spolocnosti a privatizacie viacerych z nich. No a este je tam dalsich 16 sukromych spolocnosti.
 

Somár je :

Nájdi si "prezývky rušňov" a zistíš. Prvý "somár" a jeho rušňovodič po mnohých zlyhaniach rušňa na otvorenej trati v deväťdesiatych rokoch, dostal tel. č. priamo na konštruktéra, lebo nikto nevedel poradiť, ako ho pohnúť. Prapodstata problémov bola v prehrievaní elektroniky od motora. + 30°C bola absolútna katastrofa. Ako som písal, motor Caterpillar, ktorý nebol na vine, na vine je vždy ten, kto veci konštrukčne rieši. Nepočítali s teplom navyše pri danej kapotáži. Atď......skátka pochybenie...
Neviem, čo máš na mysli s tými Japoncami. keby to tam takto fungovalo, dejú sa možno čudesnejšie veci ako sa dejú...
J.Š.
 


Najčítanejšie


  1. Pavel Sibyla: Hrozná pravda o zadržaní Haščáka a väzbe Jankovskej 503
  2. Jozef Sitko: Je ešte Sulík politikom vládnym či už opozičným? 357
  3. Věra Tepličková: Vážení Pán premiér 138
  4. Elena Antalová: Po Ficovi sa Pavol Habera pustil do Matoviča 132
  5. Jozef Sitko: Prvý veľký úder od vzniku štátu oligarchii 91
  6. Tomáš Kubuš: Egypt 2020 (foto) 87
  7. Jakub Pohle: Ako sa policajt a SISkár stretol s vybavovačom z pozadia SNS 64
  8. Július Kovács: Jaroslav Haščák prvý žralok v sietiach justície asi jeden z objednavateľov vraždy Kuciaka 59
  9. Milan Hutera: Ako som začal fotiť objekty hlbokého vesmíru 58
  10. INEKO: Ako vyriešiť kolóny na preťažených cestách 53

Rebríčky článkov


  1. Július Kovács: Matovič nastúp do truhly ozývalo sa z davu náckov pred jeho domom.
  2. Ján Škerko: Hra s vnúčatkami predškolského veku – improvizácia je základ
  3. Peter Biščo: Chúdence zo Smeru a Hlasu sú neinformované a zábudlivé.
  4. Stanislav Martinčko: Seriál Chobotnica na slovenský spôsob!
  5. Gabo Németh: Človek - Klaun
  6. Martin Krištoff: Zlacnenie plynu v roku 2021 je len dočasné, v ďalších rokoch jeho cena porastie
  7. Július Kovács: Jaroslav Haščák prvý žralok v sietiach justície asi jeden z objednavateľov vraždy Kuciaka
  8. Marian Vojtko: Odstrániť riziko - a úplne...
  9. Peter Biščo: Pani Iveta Radičová hľadá politickú kultúru terajšej vlády.
  10. Ján Škerko: O výhre, peniazoch a sexe


Už ste čítali?